طراحی سایت.دوربین مداربسته، سانترال، نصب و راه اندازی شبکه

طراحی سایت.دوربین مداربسته، سانترال، نصب و راه اندازی شبکه

طراحی سایت.دوربین مداربسته، سانترال، نصب و راه اندازی شبکه

طراحی سایت.دوربین مداربسته، سانترال، نصب و راه اندازی شبکه

دستگاه سانترال کم ظرفیت KX-TEM824

این دستگاه دارای 1 جای کارت جهت افزایش خطوط داخلی یا شهری است که می‌توان از بین کارت‌های زیر، متناسب با نیاز شرکت آن را تهیه نمود.

 KX-TE82480 کارت افزایش‌دهنده 2 خط شهری و 8 خط داخلی

دستگاه KX-TEM824 به صورت پیش‌فرض 6 خط شهری را پشتیبانی می‌کند و به 16 کاربر اجازه استفاده از خطوط تلفن را می‌دهد.اما می توان با نصب کارت‌های افزایش ترافیک تعداد خطوط شهری و داخلی دستگاه سانترال را افزایش داد. این میزان افزایش، 8 به 24 است یعنی پشتیبانی از 8 خط شهری و اجازه استفاده از این خطوط برای 24 کاربر از تلفن پاناسونیک. برای ارتقا این سیستم ارتباطی باید کارت افزایش‌دهنده 2 خط شهری و 8 خط داخلی مدل KX-TE82480 را تهیه کرد. این کارت قابلیت پشتیبانی از 2 خط شهری و افزایش 8 کاربر برای سانترال را ممکن می‌سازد.

KX-TE82474 کارت افزایش‌دهنده 8 خط داخلی

 

 

دستگاه سانترال کم ظرفیت KX-TEA308

یکی از این ضعف هایی که سیستم ارتباطی داشتند عدم مجهز بودن به راهنمای صوتی سه مرحله ای بود. راهنمای صوتی سه مرحله ای در واقع منشی گویا است که هر شرکت متناسب با نوع نیاز خود می تواند با ضبط صدا، متن مورد نظر را برای تماس گیرنده پخش کند و این پیغام خوش آمد گویی در هنگام ورود تماس به سانترال برای تماس گیرنده پخش خواهد شد. این راهنمای صوتی به صورت سه مرحله ای قابل فعال شدن است و فرد را به بهترین حالت ممکن به داخلی مورد نظر هدایت می کند. این امکان باعث سرعت بخشیدن به روند پاسخ گویی شد و هم چنین باعث شد که از حضور فرد اپراتور برای توزیع تماس ها جلوگیری کند. با توجه به کم بودن ظرفیت دستگاه سانترال این کار بسیار به صرفه برای شرکت ها به حساب می آمد. زیرا با حذف یک داخلی به نام اپراتور امکان تعریف کاربر جدید فراهم می آمد.

بعد از مدتی پاناسونیک دستگاه KX-TA616 را طراحی نمود که کارت اولیه  3 به 8 و کارت ارتقا 3 به 8 مدل KX-TA308 در آن به صورت پیش فرض نصب بود. این کار پاناسونیک برای افزایش کارایی شرکت ها بود که به صورت پیش فرض وجود این دو کارت در دستگاه باعث کم شدن هزینه های احتمالی خرید سانترال و نصب سانترال مجزا بود. اما این دو مدل از سری KX-TA مدل هایی آزمایشی و یا مدل هایی با حداقل امکانات بودند زیرا اولین سری این محصولات اداری بودند.

پاناسونیک بعد از شکل گیری و توسعه ارتباطات تلفنی برای شرکت های کوچک تصمیم گرفت که سیستم ارتباطی پیشرفته ای را عرضه کند. ابتدا با تولید سانترال KX-TA308  دستگاهی عرضه نمود که قابلیت پشتیبانی از 3 خط شهری را داشت و به 8 کاربر امکان استفاده از این خطوط را می داد. این دستگاه دارای فضایی خالی برای ارتقا بود که متناسب برای نیاز شرکت قابل انتخاب و توسعه بود. برای استفاده از این داخلی ها باید از تلفن هایی خاص استفاده نمود که بتوانند به کاربر امکان استفاده از سانترال را بدهند. در زمانی که به غیر از این تلفن ها در این سیستم های ارتباطی استفاده شود تلفن ها دیگر کارایی لازم را ندارند و در واقع سیستم بدون استفاده است. این دستگاه دارای 2 جای کارت خالی بود که توسط یک کارت 3 به 8 و یک کارت 8 داخلی آنالوگ تکمیل می شود که در نهایت سانترال 6 به 24  را ارائه می داد. تعریف 24 کاربر تلفن، امکانی بی نظیر و ویژگی خاصی بود که در آن زمان به دلیل تک بودن باعث شد که شرکت های زیادی برای توسعه مکالمات خود از این سیستم های ارتباطی استفاده کنند. در واقع این سانترال پاناسونیک بنیان گذار صنعت ارتباطات تلفنی شد.

 

دستگاه سانترال پر ظرفیت پاناسونیک KX-TDE600

این مرکز تلفن غول آسا جعبه‌ای خالی است که متناسب با نیاز کاربران اجازه می‌دهد تا 10 جای خالی از کارت‌های مختلف پر شود همچنین مانند KX-TDA600 به کاربر خود اجازه می‌دهد تا برای افزایش قابلیت ها و ظرفیت‌های خود 3 کابین افزایش KX-TDE620 اضافه نماید. این سه کابین با داشتن 11 جالی خالی امکانات بی‌نظیری را به مرکز تلفن ارائه می‌دهد. همچنین وجود کابین هایی افزایشی تحت شبکه قابلیت‌ های ارتباطی فراوانی را به مجموعه اضافه می‌کند.

قدرت بالا در پذیرش تلفن‌های تحت شبکه از برندهای مختلف که توسط پروتکل SIP امکان پذیر است از ویژگی‌های برجسته این مرکز تلفن است که سبب می‌شود تلفن همراه را به عنوان یک داخلی تعریف نموده و در مکان و با هر شرایطی پاسخ گو تماس ها باشد.

مرکز تلفنی پر ظرفیت که به غیر از برقرار تماس از طریق خط شهری امکان استفاده از خدمات تحت شبکه را به کاربران خود می‌دهد. این مرکز تلفن، پرظرفیت ترین دستگاه از مدل‌های این سری است.

در سطح آنالوگ و یا تماس‌های شهری پشتیبانی از حداکثر 640 خط شهری و 1152 خط داخلی امکانی بی‌نظیر است که در کنار این موضوع امکانات تحت شبکه این سیستم رشد می‌کند.

دستگاه سانترال پر ظرفیت پاناسونیک KX-TDE200

 

این دستگاه سانترال مناسب برای محیط‌های متوسط و یا بزرگ است که به راحتی می‌توانند از امکانات تحت شبکة ویژه این محصول به آسانی استفاده کنند.

KX-TDE200 مانند دیگر سانترال‌های پر ظرفیت در ابتدا جعبه‌ای خالی است که فقط کارت منبع تغذیه در آن وجود دارد. تا فرد بتواند متناسب با نیازهای شرکت از کارت‌های گوناگون به راحتی استفاده کند. راه اندازی تماس‌های اینترنتی در دراز مدت موجب کم شدن برقراری تماس های تلفنی مابین دفاتر می شود و این یکپارچه سازی این مراکز تلفن با یکدیگر موجب افزایش راندمان کاری شرکت نیز خواهد شد زیرا با کاهش زمان برقراری تماس، زمان هر چند کمی برای افراد مهیا می‌شود تا به دیگر کارهای خود برسند وجود کارت شهری 16 پورتی مدل KX-TDA0181 موجب شده است تا فضای کمتری در این دستگاه درگیر خطوط شهری شود. مانند دیگر محصولات قبلی کارت داخلی آنالوگ 16 پورتی مدل KX-TDA0174 وجود دارد که به ازاء هر فضای خالی می‌توان 16 کاربر آنالوگ را تعریف نمود که تا حدودی مناسب است.

مرکز تلفنی پیشرفته قابل استفاده بر روی بستر وب که حداکثر امکان تعریف 128 خط شهری و 256 خط داخلی را به کاربران خود می‌دهد .

گروه فنی مهندسی ارتباط (نمایندگی سانترال پاناسونیک) پیشرو در امور مخابراتی و کلیه پروژه های خدمات سانترال و مرکز تلفن از قبیل نصب سانترال و راه اندازی مرکز تلفنهای پر ظرفییت و کم ظرفییت و تهیه و تعمیر سانترال ، انواع فکس و گوشیهای مربوطه سانترال و عیب یابی نرم افزاری و سخت افزاری و پیدا کردن و وصل خطوط شهری و داخلی و نگهداری از دستگاه و خطوط شما و فروش سانترال .

نکته‌ای بسیار مهم و جالب که در رابطه با تمام دستگاه‌های سانترال تحت شبکه وجود دارد که عدم نیاز به کارت داخلی خاص برای تلفن‌های تحت شبکه است. به این معنا که این تلفن‌ها با اتصال به شبکه محلی (LAN) یا شبکه جهانی (WAN) به راحتی راه اندازی می‌شوند و دیگر نیازی به تهیه کارت نیست.

دستگاه سانترال پر ظرفیت پاناسونیک KX-TDE100

با پیشرفت تکنولوژی و رشد ارتباطات و صنعت استفاده از سیستم‌های مخابراتی دیگر مانند قبل نبوده و دست خوش تغییراتی اساسی شده است. با رشد اینترنت و همه گیر شدن استفاده از آن دیگر مرکز تلفن دیجیتال راه حل همه شرکت‌ها نیست. سانترال تحت شبکه راه حلی بسیار مناسب برای شرکت‌هایی چند دفتری است که ارتباطی رایگان را از طریق اینترنت امکان پذیر می‌سازد.

ارتباط چند دفتر به صورت رایگان بر روی بستر اینترنت

بهره گیری از سرویس بی سیم رکت

استفاده از این دستگاه‌های ارتباطی ممکن است در ابتدا به نظر هزینه‌ای سنگین برای شرکت باشد اما با کمی تفکر در رابطه با ویژگی‌های دستگاه و امکانات ارائه شده در این محصول قطعا می‌توان دلایل بسیار محکمی برای خرید این محصول تهیه کرد.

امکان برقراری تماس اینترنتی

          و...

گروه فنی مهندسی ارتباط (نمایندگی سانترال پاناسونیک) پیشرو در امور مخابراتی و کلیه پروژه های خدمات سانترال و مرکز تلفن از قبیل نصب سانترال و راه اندازی مرکز تلفنهای پر ظرفییت و کم ظرفییت و تهیه و تعمیر سانترال ، انواع فکس و گوشیهای مربوطه سانترال و عیب یابی نرم افزاری و سخت افزاری و پیدا کردن و وصل خطوط شهری و داخلی و نگهداری از دستگاه و خطوط شما و فروش سانترال .

امکان تعریف موبایل به عنوان یک داخلی در سانترال

اولین مدل از سیستم‌های سانترال تحت شبکه که در کنار تعریف حداکثر 96 خط شهری و 120 خط داخلی امکان استفاده از برنامه‌هایی تحت بستر وب را به کاربر خود می‌دهد.

راه اندازی و پیاده سازی تکنولوژی sip و بهره گیری از تلفن‌هایی تحت شبکه با برندهای مختلف