طراحی سایت.دوربین مداربسته، سانترال، نصب و راه اندازی شبکه

طراحی سایت.دوربین مداربسته، سانترال، نصب و راه اندازی شبکه

طراحی سایت.دوربین مداربسته، سانترال، نصب و راه اندازی شبکه

طراحی سایت.دوربین مداربسته، سانترال، نصب و راه اندازی شبکه

دستگاه سانترال پر ظرفیت پاناسونیک KX-TDE200

 

این دستگاه سانترال مناسب برای محیط‌های متوسط و یا بزرگ است که به راحتی می‌توانند از امکانات تحت شبکة ویژه این محصول به آسانی استفاده کنند.

KX-TDE200 مانند دیگر سانترال‌های پر ظرفیت در ابتدا جعبه‌ای خالی است که فقط کارت منبع تغذیه در آن وجود دارد. تا فرد بتواند متناسب با نیازهای شرکت از کارت‌های گوناگون به راحتی استفاده کند. راه اندازی تماس‌های اینترنتی در دراز مدت موجب کم شدن برقراری تماس های تلفنی مابین دفاتر می شود و این یکپارچه سازی این مراکز تلفن با یکدیگر موجب افزایش راندمان کاری شرکت نیز خواهد شد زیرا با کاهش زمان برقراری تماس، زمان هر چند کمی برای افراد مهیا می‌شود تا به دیگر کارهای خود برسند وجود کارت شهری 16 پورتی مدل KX-TDA0181 موجب شده است تا فضای کمتری در این دستگاه درگیر خطوط شهری شود. مانند دیگر محصولات قبلی کارت داخلی آنالوگ 16 پورتی مدل KX-TDA0174 وجود دارد که به ازاء هر فضای خالی می‌توان 16 کاربر آنالوگ را تعریف نمود که تا حدودی مناسب است.

مرکز تلفنی پیشرفته قابل استفاده بر روی بستر وب که حداکثر امکان تعریف 128 خط شهری و 256 خط داخلی را به کاربران خود می‌دهد .

گروه فنی مهندسی ارتباط (نمایندگی سانترال پاناسونیک) پیشرو در امور مخابراتی و کلیه پروژه های خدمات سانترال و مرکز تلفن از قبیل نصب سانترال و راه اندازی مرکز تلفنهای پر ظرفییت و کم ظرفییت و تهیه و تعمیر سانترال ، انواع فکس و گوشیهای مربوطه سانترال و عیب یابی نرم افزاری و سخت افزاری و پیدا کردن و وصل خطوط شهری و داخلی و نگهداری از دستگاه و خطوط شما و فروش سانترال .

نکته‌ای بسیار مهم و جالب که در رابطه با تمام دستگاه‌های سانترال تحت شبکه وجود دارد که عدم نیاز به کارت داخلی خاص برای تلفن‌های تحت شبکه است. به این معنا که این تلفن‌ها با اتصال به شبکه محلی (LAN) یا شبکه جهانی (WAN) به راحتی راه اندازی می‌شوند و دیگر نیازی به تهیه کارت نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.