طراحی سایت.دوربین مداربسته، سانترال، نصب و راه اندازی شبکه

طراحی سایت.دوربین مداربسته، سانترال، نصب و راه اندازی شبکه

طراحی سایت.دوربین مداربسته، سانترال، نصب و راه اندازی شبکه

طراحی سایت.دوربین مداربسته، سانترال، نصب و راه اندازی شبکه

دستگاه سانترال کم ظرفیت KX-TEA308

یکی از این ضعف هایی که سیستم ارتباطی داشتند عدم مجهز بودن به راهنمای صوتی سه مرحله ای بود. راهنمای صوتی سه مرحله ای در واقع منشی گویا است که هر شرکت متناسب با نوع نیاز خود می تواند با ضبط صدا، متن مورد نظر را برای تماس گیرنده پخش کند و این پیغام خوش آمد گویی در هنگام ورود تماس به سانترال برای تماس گیرنده پخش خواهد شد. این راهنمای صوتی به صورت سه مرحله ای قابل فعال شدن است و فرد را به بهترین حالت ممکن به داخلی مورد نظر هدایت می کند. این امکان باعث سرعت بخشیدن به روند پاسخ گویی شد و هم چنین باعث شد که از حضور فرد اپراتور برای توزیع تماس ها جلوگیری کند. با توجه به کم بودن ظرفیت دستگاه سانترال این کار بسیار به صرفه برای شرکت ها به حساب می آمد. زیرا با حذف یک داخلی به نام اپراتور امکان تعریف کاربر جدید فراهم می آمد.

بعد از مدتی پاناسونیک دستگاه KX-TA616 را طراحی نمود که کارت اولیه  3 به 8 و کارت ارتقا 3 به 8 مدل KX-TA308 در آن به صورت پیش فرض نصب بود. این کار پاناسونیک برای افزایش کارایی شرکت ها بود که به صورت پیش فرض وجود این دو کارت در دستگاه باعث کم شدن هزینه های احتمالی خرید سانترال و نصب سانترال مجزا بود. اما این دو مدل از سری KX-TA مدل هایی آزمایشی و یا مدل هایی با حداقل امکانات بودند زیرا اولین سری این محصولات اداری بودند.

پاناسونیک بعد از شکل گیری و توسعه ارتباطات تلفنی برای شرکت های کوچک تصمیم گرفت که سیستم ارتباطی پیشرفته ای را عرضه کند. ابتدا با تولید سانترال KX-TA308  دستگاهی عرضه نمود که قابلیت پشتیبانی از 3 خط شهری را داشت و به 8 کاربر امکان استفاده از این خطوط را می داد. این دستگاه دارای فضایی خالی برای ارتقا بود که متناسب برای نیاز شرکت قابل انتخاب و توسعه بود. برای استفاده از این داخلی ها باید از تلفن هایی خاص استفاده نمود که بتوانند به کاربر امکان استفاده از سانترال را بدهند. در زمانی که به غیر از این تلفن ها در این سیستم های ارتباطی استفاده شود تلفن ها دیگر کارایی لازم را ندارند و در واقع سیستم بدون استفاده است. این دستگاه دارای 2 جای کارت خالی بود که توسط یک کارت 3 به 8 و یک کارت 8 داخلی آنالوگ تکمیل می شود که در نهایت سانترال 6 به 24  را ارائه می داد. تعریف 24 کاربر تلفن، امکانی بی نظیر و ویژگی خاصی بود که در آن زمان به دلیل تک بودن باعث شد که شرکت های زیادی برای توسعه مکالمات خود از این سیستم های ارتباطی استفاده کنند. در واقع این سانترال پاناسونیک بنیان گذار صنعت ارتباطات تلفنی شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.